cMailPro с нови фукционалности - Tasks и Remote POP

cMailPro с нови фукционалности - Tasks и Remote POP

Забързано ежедневие и много задачи за изпълнение! Често ли лепите бележки по монитора на компютъра си, за да не забравите някоя важна задача? В помощ на всички потребители имплементирахме нова функционалност в cMailPro управление на задачите - Tasks. А заедно с това, вече можете да се възползвате и от удобството на RPOP протокола - писмата от всички ваши имейл акаунти събрани в един общ inbox!

Как лесно да създавате и управлявате задачите си чрез cMailPro - вижте стъпка по стъпка.

tasks_cMailProВлезте с акаунта си в cMailPro. В лявата част изберете Tasks. Всеки Premium акаунт може да управлява своите задачи през Tasks. Модулът е съвместим с iOS и Outlook, което означава, че вие можете да създавате задачи през мобилното си устройство или имейл клиента в движение.

Имате възможност да създавате различни папки със задачи, което ще помогне за по-ясната им организация. Всяка папка например може да се отнася до различен ваш проект или пък до различен отдел на вашата компания. Удобната Search лента ви улеснява в бързото откриване на необходимата задача.

populnenoСлед като добавите нова задача, може да определите за кого да бъде насочена тя- кой е изпълнител на задачата. Поставяте началната и крайната дата и избирате дали да получите напомняне преди крайния срок за изпълнение на задачата. Имате възможност да прикачите файл, както и да зададете проценти на изпълнение на задачата. А ако искате да си водите бележки по време на изпълнение на задачата, то може да направите това в полето Message.

Remote POP - всички ваши писма в един Inbox

Remote POP или RPOP е нова функция на cMailPro, която ви дава възможност да използвате една пощенска кутия, в която да получавате писмата си от няколко различни имейл акаунта. Използвайки протокола POP3 системата ще изтегля вашите писма от външни имейл услуги и ще ги доставя директно във вашата cMailPro пощенска кутия. Именно затова cMailPro е Unified Communications решение – защото обединява в едно всички ваши комуникационни канали.

Как да настроите Remote POP?

Стъпка 1. Влезте във вашия cPanel профил, изберете Unified Messaging и бутона Remote POP

pop3.jpg

Стъпка 2. Изберете акаунт името от падащото меню Account

account_pop3

Стъпка 3. Добавете следната информация:

Display Name - въведете името, което ще виждат получателите;

Account - въведете името на желания отдалечен имейл акаунт, на който желаете да преглеждате входящите имейли. Можете да въведете множество акаунти, поддържани от различни имейл доставчици;

Host - въведете вашият хост;

Password - въведете вашата парола;

Mailbox - в това поле може да попълните името на конкретна папка, в която желаете да пристигат всички входящи имейл писма на отдалечения акаунт. Ако не желаете вашите входящи имейли на отдалечения акаунт да се съхраняват в конкретна папка, а в Inbox на вашия акаунт в cMailPro, то оставате полето непопълнено;

Leave messages on server - въпреки, че POP3 изтегля локално съобщенията, с тази тази опция те ще остават и на сървъра;

APOP - протокол, който използва MD5 криптация с цел да се избегне атака върху споделените документи;

TLS - криптографски протокол, създаден да предостави допълнителна защита през компютърна мрежа;

Pull Every – избирате през колко време да се изтеглят съобщенията от пощата.

add_pop.jpg

Ефективната комуникация е важна за успеха на всяка една организация. Не поставяйте под съмнение информацията и начина, по който тя достига до вас. cMailPro осигурява бързина, сигурност и надеждност за вас и вашата компания!

Етикети: #sigurnost #efektivna-komunikatsiya #rpop #host #ios #upravlenie-na-zadachi #hosting #remote-pop #outlook #cpanel #pop3 #task-manager #unified-messaging #cmailpro