BEIT - Let It Be

В родното Интернет пространство наскоро се появи нов бранд за социални събития - BEIT. Понеже не знаехме кой знае колко за него, а много искаме да разберем още и още (сигурни сме, че и вие), решихме да научим направо от извора какво е това чудо BEIT. Затова помолихме един от идейните основатели на BEIT - Божидар Костов - да ни обясни за какво иде реч...

1logo-350px-transperant

Защо пък BEIT? За вариант на Linkbait ли става дума, или за нещо друго?

BEIT имаше много простата задача да е различното social&marketing събитие. Задача, която е доста трудна, отговорна и скъпа. За наша радост с много работа и нерви успяхме да създадем едно чудесно събитие. BEIT идва от Be IT, а на български се произнася като Бийт, точно защото искаме да разчупим модела на тези събития.

Какво ви мотивира да се захванете с този проект?

Месечно всеки от нас получава поне няколко покани за Сошъл събития и точно те ни наведоха на мисълта за BEIT. Защо да не съберем на едно място маркетинга, дизайна и програмирането, всъщност те заедно създават един продукт, а работят трудно. Защо да не повишим способността им за екипна работа? Решихме, че музиката ще помогне за това така, както и силните лекции.

Издай нещо от кухнята. Какви са акцентите от програмата тази година?

Определено искаме цялото събитие да бъде по-практически насочено. Основен акцент е как да продаваме по-добре през социалните мрежи. Как да продаваме себе си, продукта, който произвеждаме, услугата... За това се спряхме и на Мари Смит. Тя и всички останали лектори ще дадат достатъчно добри примери от практиката си.

Те не могат едни без други, но често се „джавкат“... Защо е важно програмистите, дизайнерите и маркетолозите да си говорят?

Заедно могат да създадат един доста по-успешен и продаваем продукт. Когато работата е свършена на ниво, клиентът остава доволен.

Ябълка, смокиня, грозде, диня или...? На какъв плод ще определите хостинга?

Хостинга... може би по-скоро на тиква, защото те растат понякога огромни, а с навлизането на клауда, пространството вече става наистина голямо.

Какви са творческите ви планове за BEIT България?

BEIT е бранд под който ще се случват 2 годишни събития. Следващото ще е през пролетта на 2013-а година, но детайли все още не можем да обявим. Само ще кажа, че работата и по него върви с пълни сили. Следващата есен пък ще зарадваме бранша с още по-силен и голям BEIT 2013.

Етикети: #dizajneri #seminar #sabitie #marketolozi #mari-smit #beit #soshal #mari-smith #programisti