3 Безплатни пропуска за Drayton Bird’s Copywriting Masterclass

3 Безплатни пропуска за Drayton Bird’s Copywriting Masterclass

Както вече знаете ICN.bg ще подкрепи едно от най-интересните и мащабни събития за тази година в сферата на маркетинга, а именно Drayton Bird’s Copywriting Masterclass.

Нашите партньори от Интер Контакт България, като организатори на това събитие ни изненадаха приятно, като ни предоставиха 3 напълно безплатни пропуска, които да раздадем на потребителите си.
Ето защо отново ще разиграем една много бърза томбола, която да даде възможност на трима от вас да спечелят пропуск на стойност 296 лв. за целия ден на семинара.

За да разчупим стереотипа по заявяването на участие в томболата с познатото ни до сега "like"-ване на публикацията, , ще очакваме от всеки желаещ за посети уникалното събитие да публикува коментар под самата статия във facebook или директно в официалния ни blog. Нека всеки изкаже своето кратко мнение, защо желае да посети този форум и какви биха били неговите ползи от това. Молбата на екипа ни е да публикувате Вашите имена, за да можем да издадем коректно пропуските Ви.

За съжаление имаме твърде кратко време за провеждането на тази инициатива, само 24 часа считаното от 16:30 часа днес (20.06.2011г.).

Кога ще се проведе Drayton Bird’s Copywriting Masterclass ?

23 Юни 2011г., 9:20 часа
Интер Експо Център, гр. София, бул. Цариградско Шосе 147, зала "Витоша"

Кой е Дрейтън Бърд ?

През 1994 г. той е обявен за един от първите шестима преподаватели в Института по директен маркетинг. През май 2001 г. Британската асоциация по директен маркетинг го поставя в своя Почетен списък. През декември 2003 г. повечето от читателите на "Precision Marketing" го избират за водеща фигура в областта на директния маркетинг за последните 15 години.

Дрейтън Бърд е написал над 1000 публикации за различни списания от Европа, Австралия, Индия, Великобритания и Малайзия, както и редица статии относно маркетингови възгледи и грешки. Работил е с много от водещите световни компании, измежду които Американ експрес, Дойче пост, Форд, Майкрософт, Нестле, Проктър&Гембъл, Филипс, Кралски пощи, Унилевер и Виза. Също така е помагал на основните рекламни агенции като Уай & Ер, JVT и Лео Бърнет.

Основни теми на обучението:

  1. Какво да направим преди да започнем да създаваме рекламните послания?
  2. Как да представяте по привлекателен начин това, което продавате?
  3. Създаване на неустоимо предложение, което ще гарантира успех и продажби.
  4. Как да се вдъхновявате, да мислите и организирате процеса по създаване на успешно рекламно послание?
  5. Двете формули, които ще ви помогнат да продавате всичко, каквото поискате ( с изключение на няколко неща).
  6. Как да направим рекламното послание по-четимо и интересно?
  7. Дизайн и оформление, които правят рекламното послание по-четимо и задържат вниманието.
  8. Таблица със задължителни полета за отбелязване преди да пуснете рекламното съобщение. Тя ще ви помогне да разберете дали посланието ще има успех или не.
  9. Анализиране на много примери, за да разберете причината, която ги прави успешни или неуспешни.
  10. Доказани трикове и техники от Директния Маркетинг, които да изпозлвате за по-голям ефект и реакция.

Етикети: #sabitiya-2 #sponsor #icn #marketing #icn-bg #itsn-bg #drejtan-bard