1051 newsletter-а на час? Възможно ли е? Да! От вашия споделен хостинг!

1051 newsletter-а на час? Възможно ли е? Да! От вашия споделен хостинг!

Имате нова промоция и искате да уведомите всички ваши потребители за нея? Или пък променяте адреса на фирмата си и трябва по най-бързия начин да информирате клиентите си за това? Изпращането на информационен бюлетин е най-лесният начин да изпратите важна информация до вашите клиенти, абонирали се за това. И колкото и добре да живете (в случая работите), рано или късно все ще ви се наложи да изпратите newsletter! За да ви помогнем в това ви начинание, ние ви предоставяме опция за безплатно изпращане на newsletter-и към вашия споделен хостинг!

Към плановете Икномичен, Бизнес и Стандарт получавате съответно:

Всички си спомняме какво представляваше изпращането на информационни бюлетини преди няколко години. И си го спомняме не с голяма носталгия, защото до преди известно време множество от newsletter-ите представляваха просто спам. Днес обаче фирмите обръщат все по-голямо внимание на качеството и съдържанието на изпращаните бюлетини. За да бъдат ефективни вашите информационни бюлетини ви предлагаме няколко полезни и практични съвети:

  1. Изпращайте newsletter-s само на клиенти, които изрично са пожелали това и са се абонирали. Така ще избегнете загуба на време в изпращане на бюлетини към хора, които не се интересуват от тях, както и ще се предпазите от марекиране на вашите съобщения като спам.
  2. Подготвяйте внимателно вашите бюлетини – препоръчваме да изпращате html вариант на newsletters, който да носи вашата корпоративна идентичност и послание.
  3. Винаги поставяйте Unsubscribe линк във вашите търговски съобщения. По този начин ще можете да филтрирате само потребителите, които имат интерес към тях.
  4. Поставяйте в бюлетина данни за контакт. Колкото и логично да звучи, много компании в бързината пропускат това.
  5. Ако бюлетина ви цели да подтикне към покупка, поставяйте бутон за поръчка директно в него, които да отведе в последствие потребителя на съответната landing page.
  6. Една от най-важните части на вашия newsletter е неговия subject. Той е и определящ за това дали изобщо получателите ще отворят бюлетина. Препоръчваме добре да го обмислите и да подберете грабващо послание, което да не звучи като спам. Subject като „Спечелете пари”, „Безплатно за вас” биха ви донесли повече негативи, отколкото възможности.
  7. Не поставяйте огромни линкове, а ги съкръщавайте по начин по който да са user-friendly и да носят необходимата информация. Например: www.yourdcompany.com/promo И най-важното – преди да изпратите newsletter-a проверете дали всеки линк в него работи.

Изпращането на бюлетини е добър маркетингов инструмент, чрез който ефективно и без големи разходи можете да таргетирате множество клиенти. Но той също така може да се обърне срещу вас и да ви донесе негативен имидж, ако посланието ви не е правилно подбрано и правилно структурирано.

Етикети: #izprashtane-na-informatsionni-byuletini #izprashtane-na-byuletini #hosting-plan #newsletters #targovski-saobshteniya